Re: [ot]

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Sep 2011 - 19:27:10 MET DST

Dnia Thu, 08 Sep 2011 12:33:13 +0200, Wojciech Wrodarczyk napisał(a):

> Tak, pierwszy z dokumentów (ten 29-34 MB; 22 strony) był po
> wielokrotnych komentarzach, rejestracjach zmian i poprawkach.

I włączone była rejestrowanie zmian?

> Zapisywane też były wielokrotnie wersje, jednak ostatecznie zapisywany
> był jako osobny plik już bez komentarzy i wersji bądź rejestracji zmian.
> Przed zastosowaniem czynności ctrl-a+ctrl-c+new+ctrl-v+save cały czas
> miał 34 MB.

Hmm… Po tej operacji Ctrl+A / Ctrl+C / Nowy dokument / Ctrl+V sprawdzałeś
może, czy informacje o poprawkach również nie zostały przeniesione?

> Drugi z dokumentów (11MB - 11 stron) był bez komentarzy, rejestracji
> zmian czy też zapisu wersji (napisany jednym ciągiem).
> Pliki nie są poufne, więc mogę je wyrzucić online.

Jak Ci się chce. Tylko uprzedzam - sprawdzać będę w Word 2010 - takiego mam
w fabryce. :)

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]