Re: ftp

Autor: Doer <..._at_....com>
Data: Thu 08 Sep 2011 - 17:54:08 MET DST

> Przeczytalem. Zaloz sobie darmowe konto i testuj...

Pytanie, które zasugerowałeś jako "doping" do używania Google
w wyniku daje tylko albo software do postawienia serwera ftp
na własnym komputerze, albo dzierżawę z 50% zniżką.
Jeśli propozycja p. Przemysława Ryka da mi odpowiedź to sprawa
będzie zamknięta. Ale jeśli nie, to takie darmowe konto mogłoby się
na jakiś czas przydać.
Możesz podpowiedzieć konkretny link? Nie idzie mi ten ftp i trochę
gonię w piętkę.

Pzdr.
Doer