Re: Mapowanie dysku - wyrzuca do ekranu logowania - pomocy!

Autor: gh05t <bolestal_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 22:14:11 MET DST

Adam napisał:
> Debian to tylko jedna z dystrybucji. Za udostępnianie masz
> najprawdopodobniej przez Sambę .
> Sprawdź konfigurację Samby, w jaki sposób idzie udostępnianie.
> Być może te masz jakaś b. starą Sambę .
Tak więc w myśl zasady "everybody lies" ...
Linuks co prawda instalowany parę miesięcy temu ale ewidentnie stara
wersja samby
... A cały problem rozbijał się o poprawkę KB2536276 która
uniemożliwia połączenie
się z udostepnieniami starej samby - jej tymczasowa deinstalacja
rozwiązała problem
(Znalazłem ją dopiero po wywaleniu blisko 30 poprawek z danego dnia,
usunieciu ich
(deinstalacji)) - jak juz pisałem przywracanie systemu nie odnosiło
skutku. Kolejno
instalowałem poprawki sprawdzając kiedy problem wystąpi i bingo ...
jeszcze wujek
google i nagle odnalazłem setki analogicznych do mojej sytuacji..
Serdecznie dziękuję za nakierowanie na właściwe tory (Informatyk się
plątał w zeznaniach)

Pozdrawiam!!!
 Łukasz Bolesta
mailto:bolestalwywa...@gmail.com
"Dzięki komputerom kilka słów zrobiło niezłą karierę. "