Re: Windows XP sp3 System_Restore, a pliki na dyskach.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 20:53:43 MET DST

In news:1qlpsdcc0j3l2.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> Nie wiem o jakich exekach piszesz. System Restore nie ingeruje w pliki
> niesystemowe.

Pisze zapewne o plikach pobranych z (z netu) rozszerzeniem *.exe i
zapisanych np. w MD po wykonaniu punktu przywracania.
Teraz gdy skorzysta z ostatniego punktu przywracania, to straci te pobrane
pliki *.exe zapisane w MD lub innym folderze systemowym.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx