Re: Dziwne (?) zachowanie eksploratora windows

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 12:55:16 MET DST

Użytkownik RemeK napisał:

> Zeby bylo jeszcze weselej to zrobilem przed chwila skrot poprzez
> przeciagniecie z TC ikony tego pliku na pasek zadan, skrot powstal, ale bez
> ikony, co mnie zdziwilo. W opcjach skrotu jest sciezka oczywiscie do pliku:
>
> C:\Windows\System32\DeltaIITray.exe
>
> ale nie da sie go uruchomic, bo system NIE ZNAJDUJE PLIKU. Dwuklik w TC
> oczywiscie bez problemu odpala plik.
> Co jest grane?

Zakładając że chodzi o Win7 x64 to jest grane, że TC i Startup Delayer
mają kaleką obsługę wersji x64 Windowsa nie uwzględniającą tego że
działają w podsystemie WoW64. To co dla nich jest folderem, System32 dla
64-o bitowego eksploratora jest folderem SysWOW64. Podają eksploratorowi
złą ścieżkę.

--
Piotr Borkowski