Windows 7, java i problemy - jak to zrobic ??

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 10:29:42 MET DST

Witam
Mam problem, ktorego rozwiazanie zostalo podane tu :
http://thewichitacomputerguy.com/blog/fix-oracle-jinitiator-wont-refresh-repaint-windows-7-i3-or-i5-machine

Ogolnie chodzi o orcale jinitiator pracujacy na windows 7. Sam program juz
mi sie odpala, ale nei dziala osdwiezanie ekranu. No i w/w linku sa podane
dwa rozwiazana problemu :
1) Ustawic inaczej plan zasilania lda kary graficznej. ale ja ani w biosei
ani w ustawieniach zasilania nie mam takich ustawien ! Skad to wziac ? Czemu
to sie nie pojawia ? Czy moge zrobic jakies zmiany bzposrednio w rejstrze
lub jakims programiku typu tips and tricks ?
2) Wpisac dodoatkowa linie parametrow w panelu sterowania tego jinitiatora
(-Dsun.java2d.noddraw=true) - ale on mi sie nie odpala pod tym windows 7,
jest blad, e nie mozna zaladowac javy (ktora przciez jest).

Czy moze mi ktos w tym pomoc ?

Komp to HP z i3 i intel HD 2000 na pokladzie

Fantom