Re: Jak wejsc we wlasny udostepniany folder ??

Autor: _JaC <pioneerpteWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Sep 2011 - 09:55:25 MET DST

Nie ma to jak się przespać ;-)

Rano wyrżnąłem wszystkie protokoły sieciowe, wszystkie usługi, odinstalowałem
kartę sieciową w Safety_Mode, zainstalowałem na nowo przy okazji robiąc drobny
upgrade sterownika karty sieciowej (sterownik raczej nie miał nic wspólnego z
problemem, ale skoro już...), dodałem od nowa protokoły sieciowe (jeden z nich
w starszej wersji z w2k, która podobno była lepsza od wersji dystrybuowanej na
płycie xp), zapuściłem kreatora sieci, zrobiłem drobny tuning dla
bezpieczeństwa sieci i... poszło :-)

Tzn wreszcie komputer zobaczył własne udostępniane foldery.

Eeeeh, niezbadane są drogi Krzemowej Doliny.