Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 04 Sep 2011 - 19:53:50 MET DST

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
news:j400g0$2vj$1@dont-email.me...

> i uwazasz ze jest sens przeplacac za te niecale 5%?

No, nie uważam.

> zdecydowanie nie

Tym bardziej.

> bez problemow

Też tak myślę.

> dgcc

Czas pokaże jeszcze, czy i co to będzie. Będę celować raczej w coś
niezawodnego, niż wypasionego.

> nikogo nie zgasisz bo nikt tego sprawdzal nie bedzie (przynajmniej do
> momentu
> az grubo podpadniesz, a wtedy cos sie znajdzie ;) )

Z pewnością, przede wszystkim jakby co, to każę mu pokazać nakaz
prokuratora...
Co znajdzie - kilka gołych bab pewnie i zdjęcia pieska sąsiadki robiącego
siusiu :P :))
Albo jak się ReactOS rozwinie, to założę, lub wykorzystam Ubuntowy pączek o
nazwie "Ola!" :)

Ale na razie pamięci dołożyć, procek minimum 2 giga (obecne 1.3 nieco tnie
przy niektórych "mocniejszych" animacjach), dysk max wejdzie 320, nie robi
się większych PATA...
Wszystko w ramach przypływu gotówki, gdy zostaną już pokryte zobowiązania...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com