Re: [ot] safari vs. opera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 10:21:35 MET DST

U¿ytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:j3qdd3$268$1@inews.gazeta.pl...
> FF niestety robi to znacznie czê¶ciej od Opery. Te¿ lubi sobie utkwiæ w
> pamiêci i wymaga ubicia. Zastanawia mnie dlaczego w koñcu nie pójd± ¶ladem
> Chrome i nie uczyni± z nich osobnych procesów.

Nie wiem, czy dobrze mi majaczy... ale OIDP, ju¿ w dawniejszym IE mo¿na by³o
tak zrobiæ... a mo¿e mi siê z czym¶ po... (no, jak przy grze w szachy
Fronczewskiego i Pietrzaka...)? Jednak pamiêæ zdecydowanie zeznaje mi ¿e
"uruchamianie okien w osobnych procesach" co rusz obija³o mi siê o oczy przy
okazji dopieszczania pewnych ustawieñ...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com