Re: Instalacja XP sp3, a OEM.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Sep 2011 - 15:22:29 MET DST

> Ciekawe, ile czasu zajmuje przygotowanie własnej "poprawionej" płytki
> z sp3 i wszystkimi najnowszymi poprawkami, a nawet sterownikami?

Przeczytac krotkiego manuala od nLite, zrobic obraz oryginalu,
w miedzyczasie sciagnac SP3 i IE9 i kilka powazniejszych latek,
poszukac sterownikow, przygotowac i wypalic obraz... ja wiem?
2 godzinki?

Poza tym mozna sobie przygotowac instalacje nienadzorowana
i odpuscic quiz przy kazdorazowej instalacji.

IMHO "Inwestycja" zwraca sie przy drugiej reinstalacji. :)

pozdrawiam,
Vituniu

PS:
Nie wszystkie sterowniki da sie zintegrowac, nie wszystkie tez jest
sens integrowac.