Re: B³±d systemu plików

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Sep 2011 - 12:08:50 MET DST

Dnia Wed, 31 Aug 2011 22:45:42 +0200, 1634Racine napisał(a):

> oczywiscie; ale ja z zaciekawieniem zapytalem wczesniej, czy i gdzie mozna
> kupic dobry laptop za wspomniane przez Ciebie 1100 zl [dokladnie 1100], ze
> szczegolnym uwzglednieniem kupienia w nim dysku zwanego sensownym, pamieci
> zwanej sensowna, itp itd.

I dokładnie link do takiego laptopa Ci podałem. Ja mam sporo różnych rzeczy
poinstalowanych, biorę awaryjnie na służbowy wyjazd lapcia z pierdyliardem
klamotów, wobec czego na 80GB dysku jest mi ciasno.

Jak tego samego lapcia przygotowywałem dla znajomej, to spokojnie na 80GB
zmieściłem system i potrzebne oprogramowanie.

> Jak sie upre to z dyskiem 60 giga, pamiecia 1 giga moze kupie i za 700?
> tylko doloze co najmniej 500 za nowy dysk + nowy/dokupiony ram - suma = 1200
> zl. Ale: skoro to bedzie z dyskiem 60 giga, z ram = 1 giga, to ciekawe jaki
> bedzie procesor... oraz inne parametry... Z pewnoscia takie, że NIE WARTO
> wydawac tych 700+500.
> I kolko zamyka sie.

Za 1100 masz laptopa, który spokojnie uciągnie Windows 7. O tym
rozmawialiśmy. Wolę wydać 1100 na solidnego laptopa i dołożyć 250 zeta do
dysku, niż kupić za 1000 netbooka.

> nigdy 14 cali. Dlaczego? bo dla mnie 15 to minimalna akceptowalna wielkosc
> matrycy do codziennego uzytku.
> [oczywiscie przy 14 takze mozna pracowac]

Twój gust - nie będę Cię na siłę przekonywać. Dodam tylko, że wolę 14" z
_matową_ matrycą, niż 15" z błyszczącą.

> fakt, to wydaje sie byc naduzyciem; ale na swoje wytlumaczenie mam to, że 15
> cali uwazam za domyslny standard do sensownego uzywania.
> (zdaje sie, że można mnie zalatwic proponujac 12 calowy :)

Obawiam się, że solidny laptop z matrycą 12" to jednak słono kosztować
zaczyna. ;D

> pomijajac aspekt cenowy, to oczywiscie sa produkowane matowe.
> ale zeby nie wyjsc na mnozacego dodatkowe warunki - niech bedzie błysk, 15
> cali, 300 giga dysk, za 1100 zl.

Sam sobie szukaj. :D

> Ja stad wiedzialem, ze laptopa za 1100 dobrego nie ma, bo sam niedawno
> szukalem dobrego, > 2 Ghz, sensowny ram, mat, 300 giga hdd co najmniej, 15
> cali.
> ale jak zejdzie sie do 14 cali, albo do 12 cali..., to kto wie? :)

Możliwe, że nie ma sensownego laptopa z procem taktowanym zegarem powyżej
2GHz, 2 lub więcej GB ram, 15" matrycą matową i minimum 300GB dyskiem. My
rozmawialiśmy o laptopie, który pociągnie Windows 7. Dostałeś przykład
takiego sprzętu. Kropka. :D

> przyznaje, że wyskoczylem, ale po prostu zesmy nie dogadali sie w tej
> sprawie na poczatku. Dla Ciebie oczywiste jest, że mozna kupowac 14 cali,
> dla mnie, że po trupach.

Tego nie było w początkowych założeniach. Jak byś się nie wił - dupa zawsze
z tyłu. ;D

(ciach…)

[ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]