Re: Błąd systemu plików

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 15:40:19 MET DST

Remek wrote:

> okazuje się,
> że laptom jest wyposażony w procesor 64 bit Mobile DualCore Pentium
> T2310 1466 MHz i System też jest 64 bitowy. Czy na takim sprzęcie
> będzie prawidłowo działał XP 32 bit?

Będzie bo niby dlaczego by nie miał działać?
Jedyne co warto sprawdzić przed zmianą systemu, to czy do wszystkich
elementów systemów są sterowniki dla XP bo tu nie zdziwiłbym się, gdyby
był kłopot ale to już trzeba szukać dla konkretnego modelu peceta.

Producent pisze wyraźnie:

> Windows XP, Windows Vista, Windows 7

i ani słowa o wymaganiu systemu 64bit.
A jeśli jest to zbyt mało jednoznaczne można napisać do supportu AM.
AFAIK mają zwyczaj odpowidać na pytania.

--
Wojtek