Re: problem z MS. Power Point.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 31 Jul 2011 - 13:15:42 MET DST

Dnia Sun, 31 Jul 2011 12:37:53 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> No przecież Delta podał Ci sposób i on działa na tym Twoim pliku. Tylko nie
> wiem czemu zacząłeś kombinować z animacją, skoro wyraźnie napisał, że chodzi
> o przejście.
> http://imageshack.us/f/59/clipboard02lff.jpg/

Fakt, nie poszukałem tego Przejścia dostatecznie dokładnie. U mnie jest to
opcja w Pokaz (PP200) i dlatego nie znalazłem, dopiero teraz przysiadłem
fałdów :)
Rzeczywiście, umożliwia zmianę pliku dźwiękowego i jakieś operacje na nim,
ale ekstrakcja jedynie przez html.
Dzięki wszystkim za pomoc :)

--
Jacek