Re: Windows 7 Starter.

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 22:44:11 MET DST

Osoba podpisana jako Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> w artykule
<news:5tf0qms7l0ei$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info> pisze:

> No dopsz. Tylko dlaczego ja tu widzÄ™ tylko wersjÄ™ 2007?

Nie było mowy o *żadnej* szczególnej wersji MS Office. Zresztą czy to tak
trudno znaleźć tę stronę: <http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/>?

Powinieneś raczej pytać, dlaczego nie ma żadnej konskewencji w organizacji
witryny Microsoftu:
1. Dlaczego Windows można kupić pod adresem
      <http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows/shop/>
a nie <http://windows.microsoft.com/pl-pl/buy/>?
2. Dlaczego strony w różnych językach istotnie różnią się nie tylko treścią,
ale też układem graficznym? Microsoft taki biedny, że go nie stać na
ujednoliczenie?
3. W szczególności - dlaczego polski łebmajster upiera się, aby wszystkim
wciskać Silverlighta i nie pozwala tego wyłączyć?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
  I głupi, gdy milczy, wydaje się mądrym,