Jacek <ala@ola.pl> wrote:
>> 2. Ja go nie kasuję za nową licencję Windows 7 Starter, ale za
>> nośnik, którego kopii w swej niefrasobliwości sobie nie zrobił.
> Nie kasuje za nosnik, bo go mu nie daje.
>
>> Że producent laptopa
>> / Microsoft wyceni przesłanie takowego na milion kosmodolców -
>> owszem, można się zżymać, że przeginają z ceną. Jednak - to nie ja
>> te zasady ustalam, nie mam zamiaru dokładać do interesu i nie moją
>> winą jest, że użytkownik będzie musiał zapłacić za swoje błędy.
>
> Dobra. Widze, ze nie ma sensu mowic o tym, ze raz zaplacony towar
> moze byc kupowany wiele razy (wedlug Was).
Za jaki towar? Kupiłeś komputer z oprogramowaniem preinstalowanym i bez
kopii na DVD i taki dostałeś. Skoro producent komputera nie chce ci takiej
dodać za darmo - a nie musi, nie jego wina że zgubiłeś dane z dysku -to masz
szansę za nią zapłacić dopiero pierwszy raz.
Kontaktowałeś się już z działem wsparcia producenta, czy nadal będziesz bił
pianę, bo szkoda ci dwa złote na telefon?
Received on Fri Jul 29 21:45:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Jul 2011 - 22:42:01 MET DST