Re: Windows 7 Starter.

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 21:42:48 MET DST

Jacek <ala@ola.pl> wrote:
> Nie kasuje za nosnik, bo go mu nie daje.

> Dobra. Widze, ze nie ma sensu mowic o tym, ze raz zaplacony towar
> moze byc kupowany wiele razy (wedlug Was).

Za jaki towar? Kupiłeś komputer z oprogramowaniem preinstalowanym i bez
kopii na DVD i taki dostałeś. Skoro producent komputera nie chce ci takiej
dodać za darmo - a nie musi, nie jego wina że zgubiłeś dane z dysku -to masz
szansę za nią zapłacić dopiero pierwszy raz.
Kontaktowałeś się już z działem wsparcia producenta, czy nadal będziesz bił
pianę, bo szkoda ci dwa złote na telefon?