Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 21:22:38 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2011 21:12:05 +0200, USER0 napisał(a):

> Bardzo Ci dziękuję.

Ależ nie ma za co. I tak czekam, kiedy mnie JoteR obsobaczy. ;D

> Skłaniam się ku partycji 100 GB, w końcu dysk jest duży
> i mogę sobie na to pozwolić. :-)

Wszystko zależy od tego, ile różnego rodzaju programów nainstalujesz i ile z
trzymanych przez nich danych (choćby cache miniatur przeglądarki grafik,
indeks utworów odtwarzacza muzyki) zostanie na systemowej partycji. :)

> Chyba jest na wakacjach, bo to dziwne, że jeszcze
> żadnego rewelacyjnego pomysłu nie ogłosiła. :D

Przyjdzie przyjdzie. Ona zawsze wraca. ;D

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]