Re: Instalacja XP, jako drugi system.

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 11:33:00 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

> Hmm... a podobno windows obsługuje profile sprzętowe :-P
> (a przynajmniej coś takiego miał XP; nowszego nie mam w tej chwili pod
> ręką).

To jest jakaś droga ale raczej wyboista ;)
Mi jakimś cudem udało się zmusić windowsa XP z
fizycznego dysku laptopa żeby odpalał się na VirtualBox pod Linuxem -tak
działa najczęsciej a dodatkowo startował z tego dysku i obsługiwał sprzęt
Lenovo R61 gdy chce w coś zagrać, ale ile bluescreenów zobaczyłem podczas
tej rzeźby to się w pale nie miesci(inaccessible_boot_device oczywiście).

--
Pozdrawiam