Re: Windows 7 Starter.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 14:36:58 MET DST

Dnia Tue, 26 Jul 2011 12:30:10 +0200, Doxent napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości

> tak było z Vistą. 7-ka ma osobne płyty do każdej instalacji niestety.
No to Kolega ma zle wiadomosci.
Na plycie sa wszystkie edycje.
Wlasnie mam przygotowanego pena (z oryginalnej plyty), gdzie podczas
instalacji mamy do wyboru edycje od Starter do Ultimate.

> Torrent, p2p, rapidshare itp. (nie polecam można dostać malware jako
> prezent) albo kupić w sklepie/przez internet lub założyć konto MSN i
> zapłacić za ściągnięcie kartą kredytową (dość skomplikowane ale możliwe
> podobno)
Wprowadzono mnie w blad (tak samo jak i Ty mnie wprowadziles, ze Starter to
calkiem inna bajka). Okazuje sie, ze nie i nic nie trzeba sciagac.

Pozdrawiam.