Re: Czysta instalacja XP na notebooku.

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 13:10:19 MET DST

Użytkownik " THX" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j0m5o6$ktf$1@inews.gazeta.pl...
> Nowy dysk będzie wkładany, bez partycji z systemem, nie mam płyty CD
> Recovery
> producenta (droga strasznie).
> Mam jakieś inne instalki XP, ale co najwyżej sp2.
> Załadować sp2, później sterowniki konkretnego notebooka, i później
> aktualizować XP do sp3?
> A może jakoś da się od razu, bo jeszcze przed instalacją, połączyć
> instalkę
> XP sp2 z sp3 w jedno?
> Na dobrą sprawę mógłbym dysk najpierw spod innego komputera podzielić na
> partycje przez kieszeń usb, załadować instalkę na D: lub E: i po
> [...]

Jest takie narzedzie NLITE. Mozesz za jego pomoca przygotowac obraz plyty
instalacyjnej i dokleic dowolne sterowniki. Czyli widze to tak. Przygotuj
komplet sterownikow do laptopa, stworz obraz nowej plyty z doklejonymi
sterownikami (moze byc XP + SP2), przeprowadz instalacje z nowo przygotwanej
plyty a na koncu sciagnij sobie SP3. Dasz rade - troche kombinacji i reszta
bedzie latwa jak ......