Re: dziwy w firefoxie

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Sun 24 Jul 2011 - 21:07:35 MET DST

potwierdzasz, ze grupy dyskusyjne nie sa dla ciebie. jak sie nauczysz
zasad korzystania z nich, to moze kiedys cos ciekawego napiszesz. na
razie EOD. <rs>

Mimo to piszę, aby wątek dłużej się utrzymał. Może jakis specjalista od kodu
Mozilla FF 5.0 ci pomoże.
Ja, jak miałem problem z Ifran view to pisałem do autora. Auto - Ifran
bardzo chętnie odpowiada osobiście na każdy stosowny mail. Podobnie problemy
z nowymi wersjami przeglądarek zgłaszam do autorów a nie na grupy
dyskusyjne. Raz, bo oni prosza o zgłaszanie błędów a dwa bo sie dawno
przekonałem, że jest tyle problemów, że zwyczajnie trzba dać czas
programistom tego bezpłatnego oprogramowania na korekcję błędów
A jak piszesz na grupy - to wiele możesz usłyszeć - to chyba wiesz.
Teraz przebierz te moje głupie odpowiedzi z tymi madrymi i juz masz.