Re: Wolna praca Worda 2003

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 22:59:22 MET DST

Piotr Palusiński in news:4e284b19$0$2456$65785112@news.neostrada.pl
> In news:j098mv$es$1@inews.gazeta.pl,
> *Wangog* <Wangog78@gazeta.pl> typed:
> Masz cos namieszane z kluczami DDE
> Albo uszkodziły się klucze dotyczące DDE dla plików Word-a albo ktoś
> Narzędzia -> Opcje -> Ogólne lub "Ignoruj inne aplikacje używające
> DDE" - wpisz nazwę w zależności od wersji Office.
> lub
> start/ uruchom/ control folders
> typy plików -doc/zaawansowane
> przycisk nowa - w oknie akcja napisz open
> aplikacja - "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\Word.EXE" "%1"
> nie zaznaczaj DDE
> [...]

ciekawe, że gdy ODklikam dde, wowczas nie moge otwierac doc-ów; czyli awaria
na calego :)
Jeszcze ciekawsze, że gdy natychmiast przywracam dde z _wszelkimi_
dotychczasowymi wpisami - także nie dziala (byc moze nie mozna w ten sposob
czegos tam przywrocic w rejestrach...)
Dopiero reperacja z plyty (office 2000 pro) zalatwia sprawe.
czyli np ja nie moge sobie poprawic office przez likwidacje opcji dde.