Re: Zmniejszenie pliku avi

Autor: Iza <qwerty_at_asdfgh.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 16:06:35 MET DST

> Polecam Freemake Video Converter, program połączy pliki w jedną całość i ma możliwość wycięcia zbędnych kawałków. Dodatkowo możesz
> wpisać jaką wielkość ma mieć przerobiony plik. Program jest po angielsku ale jest banalny w obsłudze.
>
> www.freemake.com

Freemake pozwolił mi na obcięcie ostatniej części. Potem wszystkie części
otworzyłam korzystając z File > Add i sądziłam, że jeśli je wszystkie podświetlę,
a potem wybiorę "to AVI " i preset "DVD Quality", to otrzymam jeden plik zawierający
całość i będzie on mieścił się na DVD.
Tak się jednak nie stało. Przetworzona została każda część oddzielnie, a wielkość
każdej z nich to około 111 MB, natomiast ostatnia ma wielkość ok. 31 MB.
Do tego (w przeciwieństwie do "oryginałów"), nie odtwarzają się pod WMP
- dźwięk jest OK, natomiast na ekranie są jakieś łamane wyglądające jak przesuwający
się wykres. Pewnie nie mam jakiegoś kodeka, ale nie wiem którego.
Nadal nie wiem jak pliki AVI połączyć pod Freemakerem.

Pozdrawiam
Iza