Re: XP i Radeon 9800

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jul 2011 - 13:37:10 MET DST

> Wiele razy to robiłem i nigdy nie miałem z tym problemu.
> Coś namieszałeś w systemie i teraz nie potrawisz tego odkrecić ;->

nie ja namieszałem tylko gościu któremu komputer robiłem. Niestety nie
przyjmowało oryginalnie ściągniętych ze strony producenta sterowników dla
tej karty. Zrobiłem format i przyjęło. Kilka razy spotykałem się z podobnym
problemem tylko, że wtedy w ogóle w menadżerze urządzeń nie było karty
graficznej ani żółtych znaków zapytania ani niczego jak u Kononowicza. Obraz
był wyświetlany w 2d ale bardzo zamulał a we właściwościach nie wyświetlała
się żadna nazwa karty graficznej mimo to można było zmieniać rozdzielczość
jak i kolory.