Re: XP i Radeon 9800

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 17:51:38 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1sh065kg8gyop$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Hmm… To może po prostu deinstalacja wszelkich pozostałości po ATI,
> czyszczenie systemu z pozostawionych śmieci z użyciem DriverCleanera i
> dopiero instalacja ostatnich Catalystów dla Radeona 9800 / ewentualnie
> modowanych Omega Drivers. Ale czyszczenie Driver Cleanerem przed niż po
> ponownych próbach instalacji driverów.

i tak zrobiłem niestety nic to nie dało. Format i reinstalka okazała się
szybszym rozwiązaniem niestety. Teraz wszystko działa jak należy. Jedyna
rada nie wolno odinstalowywać sterowników ATI bo potem się robi taka
kaszana. Z resztą to już nie pierwszy komp z podobnym problemem. Z nvidiami
nigdy nie było takich problemów.