Re: XP i Radeon 9800

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 17:18:30 MET DST

Dnia Sat, 16 Jul 2011 02:37:29 +0200, Animka napisał(a):

> To usuń to narzędzie z wykrzyknikiem i instaluj Ati Catalyst. Format
> dysku nie jest potrzebny.
> Jakiś raid do płyty głównej też pewnie byłby potrzebny. Przeinstaluj
> aktualny.

Problem ze sterownikami do karty graficznej, a Gwiazda proponuje
reinstalację sterownika do kontrolera RAID nie mając nawet pojęcia, czy
takowy jest na płycie. To czy ma pojęcie w jaki sposób niby ta operacja
miałaby pomóc, to już raczej pozostaje kwestią retoryczną…

[ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be      ]
[ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only  ]
[ last about a week.                            ("House M.D. 1x13 Cursed") ]