Odp: Re: Potrzebna instrukcja instalacji WinXP na SATA (było: Ustawienia w BIOSie ...)

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Thu 14 Jul 2011 - 13:59:49 MET DST

> Pozostawienie instalatora, który nie
> potrafił korzystać z innego źródła sterowników niż FDD to IMVHO działanie na
> zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi".

dokładnie

kiedyś miałem do czynienia z serwerem HP, który nie miał kontrolera FDD - więc nawet nie dało mu się jej podpiąć a trzeba było zapodać sterowniki do wymyślnego kontrolera - bez nLite ani rusz. skoro MS był w stanie do płyty z SP2 czy SP3 bo już nie pamiętam dodać obsługę większych dysków i kontrolerów SATA to spokojnie mógł umożliwić zapodanie sterowników z "dowolnego" napędu. Bo uparcie się na napęd A: to trochę nie teges - bo co w sytuacji teoretycznej której nie testowałem (bo i po co) że mam jako stacje A: jeszcze starą 5,25" a B: standardową 3,5" to pewnie też by mi się nie udało załadować sterów z tej B: