Re: Jak połączyć MS Office 2000 z SR-1, SP2, SP3 ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 19:07:56 MET DST

PureNick in news:mn.5bf87db70a720ba2.84011@zax.pl
> kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
> 1634Racine raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> To może... hmm... czy ja wiem... Może, no... utworzyć taki katalog...
> Kuźwa! Niemożliwe że to napisałem!
> Pozdruffka

i slusznie napisales :)
sam o tym myslalem, ale... za duzo kombinowania, moze ten katalog w banalnym
miejscu powinien byc, moze nie, odpuszczam póki co metode prob i bledow, i
dzialam z innym updaterem: "WSUS offline updater" - pierwsze podejscie z
najnowsza wersją wyglada niezle dla calego xp, a starsza wersja pozwala
zebrac updates takze dla office 2000 (moze i dla pro, zobacze)