Re: Jak _WŁĄCZYĆ_ sprawdzanie dysku przy rozruchu systemu, CHKDSK

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 12:09:35 MET DST

jędrek in news:4e1a95ec$0$2501$65785112@news.neostrada.pl
> "1634Racine" news:iv4odv$edf$2@inews.gazeta.pl
> U mnie jest w wartości BootExecute wpis:
> ----------
> autocheck autochk /p \??\C:
> autocheck autochk *
> ----------
> co znaczy ten klucz /p względem twoich wpisów /k?

1.
u mnie c,d,e,h - to oczywiscie litery partycji

2.
ja bym sie nie przejmowal na Twoim miejscu tym "p", tylko to, co napisalem:
      autocheck autochk /k:C /k:D /k:E /k:h *
bym uznal za obowiazujacy, a prosty wzorzec, czyli wmalował nie "p" tylko
"k" i tylko wpisal takie partycje jakie chcesz (zauwaz, że na koncu jest * -
gwiazdka )

3.
a jesli bardzo interesuje Ciebie tajemnica zagadki dlaczego raczej nie "p",
lecz "k", to tutaj jest troche o tym na przykladzie krotszego niz u mnie
wpisu, bo tylko dla partycji c:\ :

                    http://tinyurl.com/63acd5o

a tutaj jeden z linkow z w/w strony, dla w7,ale widac, że jest cos na rzeczy
z "k" :)

http://windows7forum.pl/jak-wylaczyc-chkdsk-podczas-uruchamiania-systemu-porada-t-6999.html

btw:
wlasnie widze na powyzszym wpisie forumowym uwage: Domyślną wartość klucza
jest autocheck autochk *.
Dla xp jest to samo.