Re: Jak _WŁĄCZYĆ_ sprawdzanie dysku przy rozruchu systemu, CHKDSK

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 18:22:24 MET DST

jędrek in news:4e1564df$0$2458$65785112@news.neostrada.pl
> Nawet google głupieje i proponuje wyniki z "wyłączyć" zamiast włączyć
> przy wynikach wyszukiwania do zapytania "jak WŁĄCZYĆ sprawdzanie dysku"
> Pełno jest artykułów na temat wyłączenia, a w drugą stronę posucha.
> A ja spotykam odwrotny problem, wyłączyło się sprawdzanie. Nawet jak
> wymuszę w winxp żeby sobie sprawdził przy uruchomieniu dysk (bo z
> poziomu windowsa chkdsk nie umie naprawić występujących błędów) - to
> mimo tego nie uruchamia się to sprawdzenie przy rozruchu windowsa.
> Jest jakieś do tego sprytne narzędzie aby przywrócić to sprawdzenie przy
> [...]

może to troche pomoże: u mnie (xp pro sp3), ażeby NIE skanowalo partycji
c,d,e,h, dalem taki wpis:

w kluczu:
---------
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager]

w wartosci:
"BootExecute"

jest dana typu REG_MULTI-SZ: autocheck autochk /k:C /k:D /k:E /k:h *

Moze wartosci "BootExecute" w ogole nie masz? Moze trzeba ja wklepac jako
pustą?