Problem z nagrywaniem płyt Win 7 64 bit

Autor: Tomazo <test_at_test.pl>
Data: Mon 04 Jul 2011 - 21:43:44 MET DST

Witam serdecznie. Dołączony do Notebooka Samsung R530 program Power2Go v. 6
jak do tej pory spisywał się świetnie... niestety tylko do tej pory, bo z
dnia na dzień program przestał działać, wywalając przy próbie uruchomienia
pliku exe błąd i natychmiastowe zamknięcie aplikacji. Ponowna instalacja tej
wersji, a później wersji trialowej o numerku wyższym powodowała podobne
błędy. Spróbowałem zainstalować inne aplikacje: Nero, CDBurner XP. Pomimo
fałszywego wskazania "poprawnego wypalenia płyty" była kaszanka = zniszczone
płyty CD. Pełna deinstalacja Revo Uninstaller, czyszczenie rejestru jv16 i
inne zabiegi nie są w stanie zmusić do poprawnego działania oprogramowania
nagrywającego, bo raczej (mam nadzieję) sprzętu tutaj podejrzewać nie można?
W systemie działający KIS 2011, nie obserwowane "dziwne" zachowania innych
aplikacji. Jak to zdiagnozować... Dzięki za pomoc uprzejmym ludziom.