Re: "please wait while windows configures scan"

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sat 02 Jul 2011 - 23:49:14 MET DST
Message-ID: <iuo3od$k0e$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-06-30 21:53, Piotr Palusiński pisze:
>> Odinstalowałem. Uruchomiłem msconfig z dllcache. Jak wyrzucić stamtąd?
>> Odznaczyłem checkoksa, ale to nic nie pomogło, bo po restarcie i
>> ponownym zainstalowaniu HP problem siÄ™ powtarza.
>
> Zadzwoń/napisz do pomocy HP.

Na razie działa po ponownej reinstalacji Windows. Instalowałem z
formatowaniem dysku; poprzednio bez i zostawał np. katalog Program
files, może to od tego nie działało.
Received on Sat Jul 2 23:50:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 03 Jul 2011 - 00:42:00 MET DST