Boot manager Vista awaria.

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 10:59:59 MET DST

Witam,

Laptop Sony, zamiast płyty instalacyjnej ukryta partycja.
Ktoś wyczyścił zawartość katalogu c:\boot
System nie wstaje.
Po "odkryciu" partycji są tylko dostępne opcje destrukcyjne odtwarzania
systemu "skasuj dysk C:" i "skasuj wszystkie partycje".
Odpowiednie pliki wykonywalne do c:\boot sobie wgrałem, ale skąd wziąć
zawartość pliku opisującego opcje rozruchowe? (bcdedit nie mam jak
uruchomić).

--
Pozdrawiam,
Andrzej