Re: dysk podpinany pod Vistę

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Mon 25 Apr 2011 - 20:34:17 MET DST

Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:46:00 +0200, Adam napisał(a):

> Jaka przejściówka ATA/USB? Jak dysk zasilany? Który model?

taka popierdółka na któej napisane jest że służy do wszystkiego, firmy
GEMBIRD, "IDE SATA to USB", plus do kompletu zasilacz podłączany do dysku,
bo na samym prądzie z USB to raczej by nie ruszyło, tak myślę, każdy dysk
typu "dysk" a nie pamieć flasz (czy jak to się tam zwie) potrzebuje chyba
zasilania, nie? Tak myślę.
Dysk Seagate Barracuda 7200.10 , ale jak się domyśłam to nie wina dysku
tylko komputera, coraz bardziej się przekonuję, że Vista jest trochę
niedopracowana, ale to OT.
Ale wiem już, że zaskakuje dopiero po restarcie i to nie do wszystkich
portów USB.