Re: jak przypisać .doc do word 2010 starter?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 25 Apr 2011 - 14:17:48 MET DST

In news:ip0bme$cjo$1@news.onet.pl,
*RL* <toniemy@-won-spamerzy-autograf.pl> typed:

> W mojej wersji właśnie nie było tych plików.
>
> Pisałem:
> No właśnie na tym polegał problem u mnie. Nie było programów jako
> takich, skrót do Worda i Excela to była jakiś plik z Office uruchomiony
> z wieloma parametrami.

Jakiś tam plik wykonawczy jest, więc go wskaż.
Lub dokonaj modyfikacji rejestru
HKEY_CLASSES_ROOT\.doc
Domyslna= np. Word.9
HKEY_CLASSES_ROOT\Word.9\shell\Open\command
(Tu wpisz ściezke do pliku z tymi parametrami) np.:
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office13\Word.EXE" "%1"
oraz usuń z rejestru
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
FileExts\<ext>\OpenWithList <-- Tu patrz i znajdz rozszerzenie - usun go
<ext> - rozszerzenie

PS. dotyczy <ext> - rozszerzenie np. *.doc
Usun cala pozycje, nie wystarczy jedynie wyczyszczenie jej wartosci np.
innej aplikacji do otwierania tych plikow.
Dodatkowo usuń z rejestru zapis w kluczu
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\........
To samo wykonaj dla excela.
Restart

--
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx