Wybudzanie myszą ze stanu uśpienia

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 19:46:21 MET DST

Witam.

Czy ktoś ze szanownych grupowiczów mógłby doradzić, co powinienem jeszcze
uczynić, aby laptop NIE wybudzał się pod wpływem ruchu myszy?

Na razie dokonałem tylko tego:
Manager urządzeń -> Myszy i inne urządzenia wskazujące -> Logitech
HID-compliant Unifing Mouse -> Zarządzanie energią -> WYŁACZYŁEM "Zezwalaj
temu urządzeniu na wznawianie pracy komputera"

Jeszcze mam 2 urządzenia:
- Mysz Microsoft PS/2
(tutaj nie mam opcji zarządzania energią)
- Mysz zgodna z HID
(tutaj mam WYŁĄCZONA opcję)

System to Win7 Ultimate
Laptop to Asus K50
Myszka to Logitech M505

Do tej pory cały czas radzę sobie w ten sposób, że po prostu wyłączam
przełącznikiem myszkę po każdym zamknięciu lapka, ale to zawodzi (bo
zapominam) a i też już męczy. Proszę o pomoc, gdzie mógłbym wyłączyć
jeszcze opcję budzenia poprzez mysz.
Dziękuję.

--
pzdr, Piotr M