Re: Windows Server 2008 & domislna przeglądarka www

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 16:46:38 MET DST

> Z ciekawości - jak dużą masz partycję rozruchową pod ten W2k8 Server?
partycja systemowa C:\ 6 GB, wolnych jest 16MB [ wczesniej na tej
partycji był Win XP Prof ] i to tyle miejsca zajmuje ten Win 2008.

> I czy w tym systemie jest funkcja typu Dodaj/Usuń składniki Windows?
ogólnie ta funkcja to jest, ale nie mam pojęcia jau usunąć składniki
które są instalowane razem z systemem, [ czyli np. były Outlook itp. a
jeśli chodzi o swoje programy, np. Mozilla Firefox \ Thunderbird \ Opera
\ Java itp, [ i ustawienia profili \ pamięć podręczną do tych programów
] to wszystko jest na innej partycji.