Windows Server 2008 & domislna przeglądarka www

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 15:05:02 MET DST

jak i gdzie pod tym systemem ustawić żeby kliknięcie w linka przesłanego
przez Gadu-Gadu lub e malla w Mozilla Thunderbird strony otwierały się w
Operze [ u mnie w wersji 10.20 , i nie mam najmniejszej ochoty tego
zmieniać ]

ps. jak usunąć z tego systemu np. pliki pomocy Help i np. dźwiękowe .wav
, bo jak się usuwa tak normalnie to system krzyczy że nie da się.