Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 00:43:03 MET DST

JoteR pisze:

> A ty nadal brniesz w "system rozrośnięty do 70GB"? Święta idą, odstaw to
> trollowanie.

Widzisz przyjacielu, różnica między nami polega na tym, że nazywam
sprawy po imieniu i rzeczowo - takimi jakimi są... Nie probuję tutaj
nikogo obrazić. Natomiast sposób w jaki usiłujesz przeforsować swoją
rację, mówi tylko o prostackiej próbie prowokacji, gdyż z przekory
cytujesz poza kontekstem i bez zrozumienia, a na koniec nie brak Ci
tupetu nazywać mnie trollem... Postanowiłeś zaatakować mnie za to, że
wskazuję Ci konkretnie z czym się rozmijamy? Ok, masz rację - święta idą
- dość tej błazenady. Życzę udanych Świat Wielkanocnych. EOT

Pzdr, OMSON