Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 18:42:38 MET DST

Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:01:27 +0200, sTav napisał(a):

> Sprawdź! :-)
> (nie używam win7, ale w XP to katastrofa, (MU, WU, SP, Software
> Distributions)...

Ale tego w W7 nie wolno ruszać, bo wysypie się MU, WU, SP, SD i
generalnie ze sprawnego systemu zostanie mi kupa bezużytecznego śmiecia.
Dlatego nie rusza mnie perspektywa wykrojenia paru GB kosztem
wykastrowania systemu z użytecznych funkcji.

> Hmm.... - Twardziel! :)

W tym słynnym już powiedzeniu jest owszem mowa o backupach, tyle że
danych, a nie całego systemu...

> i w tym sedno - czas

Robisz to częściej niż raz na kilka lat? Współczuję. Ja nie reinstaluję
starego systemu. Jak się skończy jego używalność to po prostu przechodzę
na nowy.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/