dysk podpinany pod Vistę

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 13:41:41 MET DST

Witam

Mam dysk który wyjąłem ze starego komputera któemu płyta umarła była.
Dokupiłem do niego kabelki żeby dało się odczytać dane. Podpisnam go pod
USB, i, no właśnie, raz zaskakuje, raz nie, w dodatku nie wiem na jakiej
zasadzie (losowo?). Kombincje:

 - podpinanie do prądu, później do różnych gniazd USB
 - podpinanie do różnych gniazd USB, następnie do prądu

Czasami zaskakuje ale ostatnio jakoś nie. Dziwna rzecz - słychać
ostrzeżenie komputera o włożeniu czegoś do USB, słychać wyjmowanie, ale po
kliknięciu na "Mój komputer" dysków nie widać. Inna ciekawa rzecz - dysk
zaskoczył po wyjęciu z portu USB iPlusa, tak jakby podpiął się na miejscu
tego wyjętego. Ostatnio zaskakuje tylko po restarcie komputera.
Da się to jakoś usystematyzować? Albo zrobić żeby nie trzeba było
restartowąć komputera?

Dysk Barracuda Seagate Barracuda ultra ATA.