Re: Szyfrowanie - proste pytanie

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 15:19:18 MET DST

> Jak Ty sobie zmienisz hasło to się dostaniesz, jak Ci admin zmieni hasło to
> się nie dostanie.
> http://support.microsoft.com/kb/290260

A, to jednak inaczej niż myślałem. Czyli dobrze to jest zrobione.
Ja wykonałem eksport klucza do pliku pfx. Rozumiem, że w razie
czego to wystarczy do odzyskania danych. OgĂłlnie nie wszystko
jest dla mnie jeszcze zrozumiałe jeżeli chodzi o certyfikaty,
potwierdzenia, klucze i zależności między nimi. Nie jest to
takie proste jak by się wydawało, ale jeszcze sobie poczytam
na ten temat.

Dzięki.

--
pozdrowienie