Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 02:08:25 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> 100 GB, z czego po ponad roku wolnych jest 30 GB. Nie przechowuję na C:
> instalek, ISO, mp3, filmów, virtualek, ani nie gram.

Na Twoim miejscu nie wyskakiwałbym z takim info - z całym szacunkiem,
ale to nie jest powód do dumy... Ja mam pierwszego Raptora 36GB z Win7
przeszło rok i na tej jedynej na nim, podstawowej partycji, wolne
miejsce względnie się nie zmieniło. Także nie wnikając co tam robisz w
systemie - wypadałoby lepiej zorganizować to wszystko... ;)

Pzdr, OMSON