Re: XP - zaplanowane kopie rejestru

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 19:08:51 MET DST

Mark in news:4da9d399$1@news.home.net.pl
> 1634Racine <1634@Racine.pl> w wiadomości
> Sam z siebie nie ma takiej możliwości.
> Ale od czego masz Harmonogram zadań?

wiem. Ale dlatego wlasnie pytam (moze malo precyzyjnie napisalem to w root
poscie): nie moge skorzystac z harmonogramu, bo z pewnych powodow (sposob
logowania, konta) nie moge korzystac z harmonogramu. Proste, wiem dlaczego,
akceptuje.

A wiec:
szukam w tej sprawie czegos analogicznego do COBIAN. Wykonywanie
kopii/archiwum niezaleznie od funkcji dostepnych w systemie.