Re: to jeszcze o thunderbirdzie na win7

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 19:05:41 MET DST

Skylla pisze:

> Program obsługuje 2 konta pop3, jedno imap i grupy.
> Instalacja standardowa bez żadnych wtyczek.
> Jeśli nikt więcej nie ma takiego problemu, to może faktycznie coś u
> mnie, ale na razie nie mam pomysłu, co.
> Przed reinstalacją usunąłem w danych aplikacji caly folder Thunderbird.
> Zawatosc folderu z pocztą i ustawieniemi
> (appdata\roaming\thunderbird\profiles\...default) została oczywiście
> skopiowana po instalacji, aby mieć starszą pocztę.
> S.

Zajrzyj do systemowego event log... Może tam się czegoś dowiesz/uruchom
TB z parametrem -p i załóż drugi profil - jak na drugim będzie ok,
najwyżej przeniesiesz archiwum. Osobiście zostałem przy TB 2.xx - wersja
3.xx jakoś mnie podkurwia, mówiąc kolokwialnie...

Pzdr, OMSON

P.S. Korzystam z WinXP Pro SP3 32bit i Win7 Ult 64-bit jakby co.