Re: jak usunac \$Extend\$RmMetadata\$TxfLog\*

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 20:38:11 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4da87269$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
> In news:io4mto$c81$1@usenet.news.interia.pl,
> *m7marek* <m7marek@interia.pl> typed:

> http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/windowstransactionsprogramming/thread/4ad62c76-3e70-46b3-b2bd-e8754f7e4079
> http://forums.techarena.in/vista-help/668288.htm
> http://safelyremove.com/forum/viewtopic.php?t=129
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

dzieki,
spod XP skasowac w miare prosto, bo system nie chroni,
tylko spod win7 trzeba z tym fsutils resource stop.
tak czy siak nic to mi nie da jak zostawię jako jeden z systemow win7,
bo chyba nie da sie by przy uruchomieniu nie tworzył tego.
Zreszta oprócz utworzenia tych struktur znacznie powiekszyły mi się na
wszystkich partycjach $MFT i $LogFile. Jak dla mnie za duzo nadmiarowych
danych, jakiś przesadzonych zapasów.