XP - przesiadka z CD na DVD

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 19:05:04 MET DST

Postanowiłem trochę "zreformować" swojego XP przy pomocy programu nLite.
 Reforma jednak przyniosła spuchnięcie zasobów instalacyjnych XP które
daleko wykraczają poza objętość krążka CD. Postanowiłem przenieść
całość na DVD, ale coś jest nie tak - płytka nie tylko się nie bootuje,
 ale i danych na niej nie widać. Robiłem tak : Programem MagicISO
zapisałem plik startowy wzięty z płytki instalacyjnej Win7 - 4kB -
zapisałem go jako .bin . Robioąc plik .iso programem nLite -
zaznaczyłem "sektor startowy : własny " i "zapodałem" plik startowy z
tego win7, potem wypalenie płytki, ale efekt już opisałem powyżej.
Podobno są te pliki startowe gdzieś na strone cdrinfo - ale kilkakrotnie
tam szukałem - bez sczęścia w dziele. Proszę o jakąś pomoc w temacie.