Re: W7 - powiadamianie o aktualizacjach

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 15 Apr 2011 - 21:06:26 MET DST

Dnia Fri, 15 Apr 2011 18:31:31 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Zerknij do zasobnika, a zobaczysz "komunikat"

Teraz już zainstalowałem aktualizacje więc ciężko mi będzie zweryfikować
to. Jednakże nie przypominam sobie abym w zasobniku widział ikonkę update
(bo chyba o niej mówisz) dłużej niż przez parę sekund i to chyba dopiero
gdy aktualizacje zostanÄ… przypadkiem odkryte przeze mnie i zainstalowane.
Jeśli zdążę na nią najechać zanim zniknie to dowiem się o co chodzi.
Jednakże nawet jeśli istniałaby tam cały czas to jest bezużyteczna.
Musiałbym w grafiku dnia napisać sobie "10:30 - kliknij na ikonce o ile się
pojawi i o ile nie zniknie aby sprawdzić czy jest coś do zainstalowania".
To trochÄ™ absurdalne.