W7 - powiadamianie o aktualizacjach

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 15 Apr 2011 - 15:35:13 MET DST

Witam,

Czy ktoś z Was wie jak należy ustawić aktualizowanie się W7 aby system
powiadamiał o tym, że pobrał coś nowego? Miałem tryb automatycznego
instalowania włączony lecz nie sprawdza się. Właśnie odkryłem w Centrum
Akcji/Windows Update, Ĺźe mam 20 niezainstalowanych poprawek. W XP
wyskakiwała chmurka co pewien czas gdy aktualizacje były gotowe do
zainstalowania a tu są tajne. :-/

Ważne: komputer prawie nigdy nie jest wyłączany inaczej niż z klawiatury
(stan S3).