Re: Równoczesny wydruk na dwóch drukarkach

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 13:55:37 MET DST

W dniu 2011-04-13 22:03, Radosław Sokół pisze:

> Pula drukarek służy do czegoś innego -- właśnie do tego,
> by wydruk szedł na *jedną* drukarkę z puli. Idea: jeżeli
> masz pięć jednakowych drukarek, to użytkownicy dzięki puli
> mogą drukować na pierwszej wolnej drukarce automatycznie,
> zamiast sprawdzać stan każdej z nich lub drukować na jedną,
> przeciążoną wydrukami.
>
> Nie da się automatycznie wydrukować czegoś na kilku
> drukarkach.

Tak mi się też wydawało, jeszcze bodajże z czasów NT3.5
Nigdy do tej pory nie musiałem tego sprawdzać.

Teraz jednak klient przeczytał w opisie do "puli drukarek" (pytajnik
pociągnięty na flagę "włącz tworzenie puli drukarek" z zakładki
właściwości drukarki/porty taki tekst:
"umożliwia drukowanie do dwóch lub więcej identycznych urządzeń wydruku
za pośrednictwem jednej drukarki logicznej (buforowanie drukarek)".

Więc wygląda na to, że znów jakiś pacan przetłumaczył coś nie tak?

To co ja mam powiedzieć klientowi?

--
Pozdrawiam.
Adam.