CMAK i różne wersje Windows.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 11:03:50 MET DST

Tak siê tylko upewniam - mam sobie klientów na XP, którzy siê ³±cz±
z serwerem VPN na IPSec/L2TP. ¯eby u³atwiæ konfiguracjê, wygenerowa³em
sobie profil w CMAK na W2k3. I wszystko by³oby piêknie gdyby nie to, ¿e
mam te¿ klientów na W7/64. Próba zainstalowania mojego profilu koñczy
siê tam komunikatem, ¿e z³a architektura.
Z tego co widzê w sieci, ¿eby wygenerowaæ profil pod 64-bitow± siódemkê
muszê mieæ W2k8/64 - zgadza siê? Jak jest wtedy z profilami pod 32-bitowe
XP? Bo nie do koñca jednoznaczne s± informacje, które znajdujê
w internecie (m.in. niektórzy pisz±, ¿e muszê mieæ osobno 64-bitowy
serwer do generacji pod 64-bitowych klientów, a osobno 32-bitowy serwer
do 32-bitowych klientów).

--
| http://epsilon.eu.org/ |